Szervezeti változásokat hozott nyilvánosságra az LG Electronics

Szervezeti változásokat hozott nyilvánosságra az LG Electronics

Szervezeti változásokat hozott nyilvánosságra az LG Electronics (LG), amelyeknek betudhatóan a társaság felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti megváltoztatás legfontosabb célkitűzése, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és még mindig garantálja, hogy az LG sajátos élményt és értéket kínáljon a vásárlók részére.

Az LG haladó szellemiségű stratégiájának egyik legnélkülözhetetlenebb eleme a vállalati ügyfélélmény-centrum (CX Center) létrehozása, amely közvetlenül az LG központ alá tartozik ezt követően. Az ügyfélélmény-központot Lee Chul-bae ügyvezető alelnök irányítja ezután, aki ezelőtt a cég dizájnmenedzsment-központjának feje volt. A CX Center fő feladata a zökkenőmentes, kibővített vásárlói hatás megteremtése lesz. A center amellett olyan stratégiák és módszertanok kidolgozásáért felel ezután, amelyek még innovatívabb megoldásokat hozhatnak a terméktervezés, az ügyfélszolgálat és a jövőbeli vállalkozásbeli modellek kapcsán, azaz az ügyfélélmény minden szakaszában.

Az ügyfélélmény-központhoz tartozik ezután egy stratégiai üzletág (CX Strategy Division) is, aminek feladata az egész vállalatra kiterjedő célok és alapvető feladatok feltárása és előmozdítása lesz, ezenkívül ebbe a kategóriába sorolandó ezután a társaság korábbi ún. Life Soft kutatóközpontja (LSR) is, amely LSR Customer Research Center néven üzemel ezt követően tovább, és vásárlók attitűdjeit, vásárlói élményeit vizsgálja ezután.

Az LG új, ún. platformok üzletága (Platform Business Center) új szerepet kap ezután az LG ThinQ szolgáltatások integrálásában és szervezésében, amely feladatokat ezelőtt a vállalati és vállalkozásbeli divíziók közt osztott szét a társaság. A 2021 júliusában megalapított üzletág az LG platformok elkötelezett felhasználóinak szóló adatalapú felület létrehozásán dolgozik ezt követően. A központot a továbbiakban az LG alelnöke, Jung Ki-hyun vezeti ezt követően, aki idén szeptemberben csatlakozott a vállalathoz. Jung ezelőtt illusztris karriert futott be az eBay Koreánál és a Google-nél, illetve a Meta Korea vezérigazgatójaként is tevékenykedett.

2023-tól az LG még mindig az ellátásilánc-menedzsment (Supply Chain Management, SCM) javítására és a ebben a pillanatban is figyelemre méltó digitális átalakulási (DX) képességeinek bővítésére összpontosít. Ennek érdekében a cég beszerzési és ellátásilánc-menedzsment központjai Átfogó Műveleti Center néven folytatják tevékenységüket, a termelésmérnöki kutatóintézet divízió funkcióit és szerepét mindazonáltal az ún. termeléstervezési divízió kapja meg. A Teljes körű Műveleti Centrum a digitális átalakuláshoz kapcsolódó technológiákon alapuló fejlesztések előmozdításával szinergiákat hoz ezt követően létre a cég minden műveletében – például a termelésben, a beszerzésben és az ellátásilánc-menedzsmentben.

A újabb növekedés ösztönzése érdekében a szervezeti teljesítmény javításával az LG mind a négy vállalkozásbeli egységében megerősíti aktív és szélsebes reagálású döntéshozatali rendszerét.

Lyu Jae-cheolt, a háztartásigép- és légkondicionáló üzletág elnökét a divízió teljesítményének növelésében és termékportfóliójának javításában elért sikerei elismeréseként elnökké léptették elő. Területének szakértőjeként Lyu 1989 óta dolgozik az LG háztartási masinákkal munkálkodó üzletágának heterogén területein, például a kutatás-fejlesztési és gyártási részlegekben.

Eun Seok-hyun, a járműalkatrészek üzletág vezetőjét alelnökké léptették elő. Vezérlése alatt az LG járműalkatrész-megoldásokkal foglalatoskodó üzletága működési stabilitást ért el, javult a nyereség- és veszteségstruktúra, a vezető ráadásul erős kereskedelmi portfóliót épített ki, amely nagyszámú kulcsfontosságú jövőbeli mobilitási modern műszaki megoldást foglal magában.

Az LG közzétette ráadásul, hogy a háztartásigép- és légkondicionáló üzletág korábbi életmód-berendezések (Living Appliance Business) és konyhai berendezések (Kitchen Appliance Business) divíziói életmód-megoldások (Living Solution Business) és konyhai megoldások (Kitchen Solution Business) néven folytatják tevékenységüket. A két üzletág átnevezése összhangban van az LG célkitűzésével az ügyfélélmény megújítása kapcsán, és mutatja, hogy a társaság nagyobb hangsúlyt fektet a tartalmak és szolgáltatások bővítésére.

A szórakoztató elektronikai üzletág vásárlói értékteremtésének növelése érdekében a társaság megvalósítja a szórakoztató elektronikai kutatás-fejlesztési laboratóriumi center (HE R&D Lab Institute) alá tartozó Indonéziai Kutatási és Fejlesztési Osztályt, amely egyúttal erősíti ezután, és tengerentúli létrehozásával növelni kívánja a vevői értékteremtés képességét, hogy fokozza a tengerentúli kutatás-fejlesztési és gyártási bázisok közti együttműködést.

A járműalkatrészek üzletág célja, hogy megerősítse tevékenységét a beszerzés, a gyártás és az ellátásilánc-menedzsment területén egy olyan operatív csoport létrehozásával, amely az elektromos járműalkatrész-üzletág integrált üzemelését irányítja.

A vállalkozásbeli megoldások divízió is új alegységet kapott elektromosjármű-töltési üzletág (EV Charger Business Division) néven, közvetlenül a cég részeként, hogy felgyorsítsa a múlt évben elindított elektromosjármű-töltési megoldások divízió mindenre kiterjedő fejlesztését.

A korszerű kinevezések december 1-jén lépnek hatályba, ameddig az előléptetések a korszerű év első napján lépnek életbe.